REKLAMACIJE

Kao prodavac, dužni smo da Vama, potrošačima, bez odlaganja izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Reklamacije se čuvaju najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača. Ukoliko ste robu kupili putem naše Internet prodavnice a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na e-mail adresu: office@belilabudtekstil.rs.

  1. Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu office@belilabudtekstil.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket ili nas pozovete na telefon +381 11 241 0229. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
  2. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara poručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate tako što ćete nam poslati e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu office@belilabudtekstil.rs i opišete kakav problem imate ili nas pozovite na telefon +381 11 241 0229. U najkraćem mogućem roku, ne dužem od 8 dana, pisanim putem ili elektronski, obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od momenta prijavljivanja iste.
  3. Ukoliko je proizvod ispravan ali potrošač želi, iz nekog razloga, da odustane od Ugovora i proizvod vrati, to može uraditi u roku od 14 dana od momenta kada je isti njemu uručen. U tom slučaju potrošač ima pravo na povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, ali troškove povraćaja kupljene robe snosi direktno kupac.

Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od 3 dana.

Potrošač može da ostvari svoja prava po osnovu saobraznosti u roku od dve godine.

U slučaju odobrenja reklamacije zbog nesaobraznosti, potrošač može da pošalje robu o trošku trgovca, preko kurirske službe BEX, a u skladu sa Ugovornim odnosom Beli labud tekstil d.o.o.-a i BEX-a.

Potrošač nema pravo na reklamaciju ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom, fizičko-hemijska oštećenja pri upotrebi proizvoda ili nepravilnim održavanjem robe.

U slučaju odbijanja reklamacije, prodavac je dužan da:

– pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)

– potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača („Službeni Glasnik RS“ br.88/2021) obaveštavamo Vas da imate pravo i mogućnost vansudskog rešavanja potrošačkih sporova kao što je i propisano članom 12. stav 1. tačka 9. pomenutog Zakona.

 

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovci smo dužni da Vas obavestimo da smo po Zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje.

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor kupcu. Potrošač protekom jedne godine od dana bezuspešnog podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

 

ZAMENA ARTIKALA

Ukoliko  nakon prijema željenog artikla odlučite da isti zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate na  telefon + 381 11 241 0229, ili e-mail office@belilabudtekstil.rs kako bismo proverili dostupnost željenog artikla.

Nakon što ste  prijavili zamenu, neophodno je da artikal koji želite da zamenite pošaljete na adresu firme Beli labud tekstil d.o.o. – ul. Spase Garde 14, 11000 Beograd.  Artikal mora biti adekvatno upakovan (jer sva odgovornost ide na račun pošiljaoca), a šalje se i račun/otpremnica koju ste dobili uz proizvod i Izjava o odustanku. Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je opran/korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom  stanju, u originalnom, neoštećenom pakovanju.

Čim artikal stigne, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenski artikal sa novom račun/otpremnicom, ukoliko je ta mogućnost prethodno potvrđena telefonom i/ili e-mail-om.

Troškove poštarine snosi kupac.

Rok za zamenu artikla je 14 dana od kupovine istog, a nakon prijema proizvoda koji želite da zamenite.

Vaš Beli labud tekstil d.o.o.